"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

چون درد عاشقی به جهان هیچ درد نیست/ تا درد عاشقی نچشد مرد، مرد نیست"

ما هوَ الحُبُّ؟

لحظةٌ یَسمَعُ فیها الکَونُ دهشةَ قلبِکَ 

وَ هِیَ تَصرُخُ " وَجَدتُهُ "

***************************

عشق چیست؟

عشق آن لحظه ای ست که هستی صدای حیرت قلبت را می شنود

 که فریاد می زند " پیدایش کردم" 

"ندی الحاج ترجمه ی خودم"



* عنوان پست از سنایی

*  روز اوّل که دیدمش گفتم/ آنکه روزم سیه کند این است/"کلیم کاشانی"

* دیده رخسار تو را دیده و خواسته است/ حق گواه است در این حادثه ما بی گنهیم/ "ادیب برومند"

* از زلزله و عشق خبر کس ندهد/ آن لحظه خبر شوی که ویران شده ای/"شفیعی کدکنی"

*  روز اوّل که سرِ زلفِ تو دیدم گفتم/ که پریشانی این سلسله را آخر نیست/"حافظ"

* به ضعف و قوّت بازوی عشق حیرانم/ که کوه می کَنَد و دل نمی تواند کَند/"تأثیر تبریزی"

امّا عاشق روحش کجاست؟/ در تنِ معشوق/"مارکوس کاتو"

* هر شیء ای که معشوق لمسش کرده باشد/ جزئی از تن او می شود و عاشق/ آن را مشتاقانه نزد خود نگه می دارد/"رولان بارت"

* تو با این دلنشینی کِی توانی رفت از یادم؟/ غباری کز تو در خاطر نشیند، دیر برخیزد/" بیگانه ی نیشابوری"

* برای همه ی ما همه ی روزها فراموش می شوند/ به جز همان یک روز/ که نشانی اش را به هیچ کس نگفتیم/"محمدرضا عبدالملکیان"

* مگه میشه تو رو دید و به قبل دیدنت برگشت؟/ "روزبه بمانی"

* زائل شد از دلم همه غم های روزگار/ تا مبتلا شدم به غمِ بی زوالِ دوست/"طالع کازرونی"

* عاشقی پیداست از زاری دل/ نیست بیماری چو بیماری دل/"مولانا"

* پیدایش کردید؟  :-)