"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"پاییز یعنی تو ،تو چهار فصلِ من، من متولد هزار و سیصد بعد از توام"

کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود 

و انسان با نخستین درد 

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم...

*******************

الجَبَلُ... یَبدَأ ُبِاوّلِ صَخرةٍ

وَ الانسانُ... بِاوّلِ اَلَمٍ

أنا بَدَأتُ بِأوّلِ نَظرَةٍ مِنکِ

"احمد شاملو برگردان به عربی از خودم"


* عنوان پست از پویا جمشیدی

* مرا از چشم ها انداخت خوبی های بی حدم/ که دل را می زند چیزی که بی اندازه شیرین است/ "جواد منفرد"

* من از جفات نترسم ولی از آن ترسم/ که عمر من به جفات این قدر وفا نکند/" ادیب نیشابوری"

* در عکس های بعداز تو/ من شبیه عکس هوایی/ از یک شهر جنگ زده ام/"مهسا مجیدی پور" 

* مرا بخواه و به من چای و بوسه وعده بده/قرارِ تو به منِ بی قرار می چسبد/ "مهتاب یغما"

* در من بِدَمی من زنده شوم/یک جان چه بُوَد صد جانِ منی/ "مولانا"