"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"عاشق آن نیست که هر لحظه زند لاف محبت/ مرد آن است که لب بندد و بازو بگشاید"

لاتَقُل اُحبُّک

فَلقد سَمِعتُها بِعددِ نُجوم السَّماء

اِفعَل ما یُملیه علیک حبُّک

فنادرٌ هم الصادقون 

**********************

به من نگو دوستت دارم

که به تعداد ستارگان آسمان این جمله را شنیده ام

آنچه از عشق آرزو داری را انجام بده

که راستگویان همیشه اندک اند

"غسان کنفانی ترجمه ی خودم"



* عنوان پست از قاآنی

* این را هم بخوانید:

قیمَتُک عِندَ الشخصِ

 بِتَعَرُّفِها مِن مُحاولاتِه الّتی یَبذُلُها مِن أجلِک

وَ لیسَ مِنَ الکلام...

*************************

ارزشت پیش هر شخص را

 از تلاش هایی که به خاطر تو می کند می فهمی 

نه از حرف هایش...

"دیوارنوشته عربی ترجمه ی خودم"

* مراد خسرو از شیرین کناری بود و آغوشی/ محبت کار فرهاد است و کوه بیستون سُفتن/"سعدی"

*خَمُش خَمُش که اشارات عشق، معکوس است/ نهان شوند معانی ز گفتن بسیار/" مولانا"