"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"همیشه سیاه پوشیده ام/ عشق/ مصیبت سنگینی است"


ما اجملَ ان تَجِدَ قلباً یُحِبُّکَ

دونَ أن یُطالِبَکَ بِأیِّ شیءٍ سِوی أن تَکونَ بخیرٍ...

*****************************

چقدر خوب بود که قلبی را پیدا کنی که دوستت داشته باشد

بی آنکه چیزی بخواهد جز آنکه حالت خوب باشد...

"جبران خلیل جبران ترجمه ی خودم"



* عنوان پست از رضا کاظمی

* وقتی تو دل‌خوشی، همه‌ی شهر دل‌خوشند/ خوش باش هم به جای خودت هم به جای من/"نجمه زارع"

* پای سگ بوسید مجنون خلق گفتند این چه بود؟/ گفت این سگ گاهگاهی کوی لیلی رفته بود/"سعید دبیری"

* یاد او کردم ز جان صد آه دردآلود خاست/ خوی گرمش در دلم بگذشت و از دل دود خاست/"وحشی بافقی"

* بهشت/ بی گمان کوچه ای دارد که در آن/ آن ها که از دوری کسی مرده اند/ غروب ها دور هم می نشینند و بلند بلند گریه می کنند/"رؤیا شاه حسین زاده"

* هر روز / یکی از من به میانِ مردم می رود/ با آنها  می خندد/ هر روز/ یکی از من در خودم می ماند/ با من می گرید/ هر شب امّا/ نه کسی می رود، نه کسی می ماند/ همه می میرند، گورشان را گم می کنند/ تا تو پیدا شوی!/"نسترن وثوقی"

* صدایِ قلب نیست/ صدایِ پایِ توست/ که شب‌ها در سینه‌ام می‌دوی/ کافی است کمی خسته شوی/ کافی‌ست کمی بایستی!/"گروس عبدالملکیان"

*  عطش توست گوارایِ وجودم شده است/ گاه یک درد به اندازه‌ی درمان خوب است.../ "سیروس عبدی"

* در فیلم کفش هایم کو؟ رضا کیانیان آلزایمر دارد در یک سکانس همسرش به او می گوید: منو می شناسی؟ رضا کیانیان جواب می دهد: نه فقط یادمه خیلی دوسِت داشتم...

* تو جان نخواهی جان دهی هر درد را درمان دهی/ مرهم نجویی زخم را خود زخم را دارو شوی/"مولانا"

* چرا همیشه توی پمپ بنزین خنگ ترین آدم روی کره ی زمین راننده ی ماشین جلویی ست؟ واقعا چرا؟

* همین....