"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"به نفس های تو بند است مرا هر نفسی/ سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یار"

می دانی کی خوشگلی دنیا کامل شد؟

زمانی که دکتر به مادرت گفت:

 قدم نو رسیده مبارک

"دیوارنوشته ی عربی ترجمه ی خودم"



* این را هم بخوانید:

تَحَدّثَ معی دقیقتین

 و عندما قَرّرَ ان یَذهَبَ سَالَنِی 

کَم عُمرُک؟ 

فَقُلتُ لَه: 

"دقیقتین"

**************************************

 به اندازه دو دقیقه با من سخن گفت

 و زمانی که خواست برود پرسید:

 چند سالت است؟

 در جوابش گفتم: 

 "دو دقیقه"...

"دیوارنوشته ی عربی ترجمه ی خودم"



* عنوان پست از محمود احمدی

* اولین باری که دیدم ماه رخسار تو را/ اشهدی خوانده و رفتم سوی تشییع دلم/ "محمد بزاز"

* دوستت دارم/ چون کودکی گریزان از مدرسه/ که گنجشک ها را در جیبش پنهان می کند/"نزار قبانی"

* حدِّ مِی هشتاد ضربه، حدِّ چشمان تو چیست؟/ مست چشمان تو را اعدام باید کرد و کُشت/ "رسول ادهمی"

منتظر می مانم/ تا عصایت شوم/ سویِ چشمانت/ یادآورِ قرص هایت/ هم بازیِ نوه هایت/ من جوانی ام را/ برای پیری ات کنار گذاشتم.../"علی قاضی نظام"

بهش گفتملااقل هفتاد هشتاد درصد خوشگلی دنیا به خاطر توئهخندیدشد صد در صد./" معید لطیفی"

صفت خدای داری چو به سینه‌ای درآیی/ لمعان طور سینا تو ز سینه وانمایی/ صفت چراغ داری چو به خانه شب درآیی/ همه خانه نور گیرد ز فروغ روشنایی/ صفت شراب داری تو به مجلسی که باشی/ دو هزار شور و فتنه فکنی ز خوش لقایی/"مولانا"

* خیال او چو ناگه در دل آید/ دل از جا می رود الله اکبر/"مولانا"

* فردا تولد همسرم هست مهربان ترین مهرماهی دنیا. این پست کمترین کاری هست که می توانم در حقش بکنم...