"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

"زنانگی های یک زن"

"پشت این پنجره یک نامعلوم نگران من و توست"

شهر بزرگ است تنم/ غم طرفی/ من طرفی"

لم یستطع احد للآن ان یسأل میتاً

عن سبب موته

إذن

من أین یأتی الناس بهذه الخرافات؟

یقولون

 الوحدة لا تقتل احداً !...

**********************************

تا کنون کسی نتوانست از مُرده 

علت مرگش را بپرسد

بنابراین

مردم این خرافات را از کجا می آورند؟

که می گویند

تنهایی کسی را نمی کُشَد...

"فارس کامل ترجمه ی خودم"


* عنوان پست از مولانا

* اگر دیدی کسی از تنهایی اش لذت می برد/ بدان راز قشنگی در دلش دارد/ و اگر توانستی حریم این تنهایی را بشکنی/ بدان تو از رازش قشنگ تری/ "آل پاچینو"

* احساساتی ترین آدم ها/ همان هایی هستند که ادای سنگ بودن را در می آورند/ "گابریل گارسیا مارکز"

* وفا چه می طلبی از کسی که بی دل شد؟" مولانا"

*  همین طور که سن و سالم بالا می رود به آنچه مردم می گویند کمتر توجه می کنم فقط نگاه می کنم ببینم در عمل چه می کنند..

* با این پست های کوتاه مدارا کنید من هنوز به اینجا عادت نکرده ام...

نظرات 6 + ارسال نظر
ویدا حمیدی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 06:22

آنک





پاییز است

میان مهر و آبان پلی می زنم

تا تو

مهربان ِ من باشی !



*یدالله گودرزی(شهاب)

سلام. خیلی زیبا بود

مهدخت شنبه 4 مهر 1394 ساعت 16:59

من می توانم روز ها بدون صحبت کردن با تو و ماه ها بدون دیدنت طی کنم اما ثانیه ای نمی گذرد که درباره ات فکر نکنم
خیالت مثل چرت صبحگاهی ست!مدام با خودم می گویم:
فقط پنج دقیقه ی دیگر...!

(البته درباره ی خودم اون دوتای نخست به هیچ روی صدق نمی کنه......روزها بدون صحبت کردن ؟؟؟؟؟؟؟ماه ها بدون دیدن؟؟؟؟؟اما خیال او ....
حق با گوینده ی این متن کوتاه است)

بانو جان روزهاتون به عشق...

خیالت تخت پیدایت می کنم/ خیال که راه را گم نمی کند/ ممنونم مهدخت عزیز.

ایمان شنبه 4 مهر 1394 ساعت 06:17

ســلااام، خیلی خوبه

سلام ایمان

میم جمعه 3 مهر 1394 ساعت 17:47

اینجا خیلی خوبه ، دُرست مثل آنجا
دم شما گرم
سلام

مهدخت پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 09:25

درود بانو
عکس عالی بود

شهر بزرگ است تنم غم طرفی من طرفی......

سپاس

سلام خانم مهدخت عزیز. ممنونم

حبیب پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 08:14 http://http:/simorghw.blogfa.com/

سلام.زیبا بود

سلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد